حالت تاریک
سه‌شنبه, 02 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن پایگاه خبری تحلیلی کردامروز هستید؟
امنیت و اقتدار کشور حاصل ایثار شهداست
فرماندار سنندج:

امنیت و اقتدار کشور حاصل ایثار شهداست

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور حاصل جانفشانی شهداست، گفت: پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان، وظیفه‌ای همگانی و ضرورتی برای حفظ سرمایه‌های معنوی جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «کردامروز»، فرماندار سنندج در آیین نمادین بزرگداشت شهدای اقتدار و مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان در ناحیه ۲ آموزش و پرورش این شهرستان، بر ضرورت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

غریب سجادی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر شهدای راه عزت و اقتدار کشور، اظهار کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی شهدا و ایثارگرانی است که با نثار جان خود از میهن و ارزش‌های دینی دفاع کردند.

وی با اشاره به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: بهترین شیوه پاسداشت یاد شهدا، قدردانی صادقانه و پرهیز از بهره‌برداری‌های شخصی از نام و جایگاه آنان است؛ چراکه شأن شهدا فراتر از منافع فردی و اداری است.

فرماندار سنندج افزود: هرگونه بزرگداشت شهدا باید از سر درک و آگاهی نسبت به ارزش امنیت و آسایشی باشد که امروز در جامعه برقرار است و این نعمت، حاصل ایثار شهیدان است.

سجادی با تأکید بر مسئولیت همگانی در زنده نگه داشتن یاد شهدا، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و قدردان خدمات و ازخودگذشتگی آنان باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم و دست‌اندرکاران طرح شهید عجمیان طرح شهید عجمیان، بر استمرار برنامه‌های فرهنگی و تربیتی با هدف تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت در میان نسل جوان تأکید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!